Klachtenregeling
De mening, suggesties en klachten van patiënten doen ertoe!
Klachten en geschillen
Wij horen het uiteraard graag als je tevreden bent over behandeling en resultaten. Het kan helaas voorkomen dat je een andere ervaring hebt. Ook dan is het belangrijk dat je je mening of klacht naar voren brengt.
In gesprek met je therapeut
Wij adviseren je om eventuele problemen altijd eerst met je therapeut te bespreken. Vaak kunnen problemen in onderling overleg opgelost worden. Mocht je er samen niet uitkomen, dan kan je terecht bij de klachtenfunctionaris van de Beroepsvereniging voor Malvatherapeuten (BvMT).
Klachtenfunctionaris BvMT
De klachtenfunctionaris handelt vanuit een oprecht geïnteresseerde belangstelling en zal er alles aan doen om te proberen, samen met jou en de zorgverlener, een zinvolle en bevredigende oplossing te vinden, zo mogelijk met behoud van de relatie en onderling vertrouwen. Verloopt dit niet naar wens dan kan de klachtenfunctionaris je adviseren over een mogelijk vervolgtraject.
Klik hier voor meer informatie over de klachtenregeling van de BvMT.
De klachtenfunctionaris is te bereiken via e-mail: klachten@bvmt.nl
Je melding wordt altijd geregistreerd en kan aanleiding zijn tot een maatregel ter verbetering van de hulpverlening.